Rework
naprawa części

Na życzenie Klienta, wadliwe elementy są poddawane naprawie lub korekcie za pomocą specjalistycznych narzędzi jeszcze przed trafią na linię produkcyjną. Dzięki temu naprawa komponentów przywraca im ich pierwotne właściwości użytkowe.
Proces naprawy gwarantuje, że do dalszej produkcji trafiają jedynie elementy spełniające wymagane standardy jakości. Dodatkowo, jeśli podczas kontroli jakości wykryte zostaną wady w gotowych wyrobach, są one naprawiane przy użyciu odpowiednich narzędzi, tak aby przywrócić im pełne właściwości użytkowe. Ta procedura ma szczególne znaczenie w branżach, gdzie finalne produkty są relatywnie drogie, takich jak Automotive, RTV czy AGD.
Wykonując zlecone naprawy komponentów i gotowych wyrobów, polegamy na nowoczesnych technologiach oraz doświadczeniu naszych ekspertów. Gwarantujemy, że końcowy produkt, który trafia do ostatecznego odbiorcy, spełnia wszystkie określone wymagania i jest zgodny ze specyfikacją techniczną. Wspólnie z Klientem koncentrujemy się na ciągłym doskonaleniu jakości oferowanych produktów.
Korzyści wynikające z naprawy komponentów i gotowych wyrobów:
-
Naprawa i przywrócenie pełnych właściwości użytkowych produktu.
-
Usunięcie wadliwych komponentów jeszcze przed trafią na linię produkcyjną.
-
Obniżenie kosztów produkcji oraz kosztów związanych z reklamacjami.
-
Eliminacja reklamacji.
-
Poprawa jakości gotowych produktów.
-
Pozytywny wpływ na reputację firmy.
- Problem jakościowy: Klient ma problem z jakością produktu i pojawia się konieczność skorzystania z naszych usług.
- Przyjęcia zlecenia do realizacj: Klient kontaktuje się z nami, a my zbieramy wszystkie niezbędne dane oraz ustalamy strategię działania.
- Kontakt z dostawcą: Przedstawiciel naszej firmy kontaktuje się bezpośrednio z dostawcą Klienta bez względu na to, gdzie dostawca ma swoją siedzibę oraz ustala wszelkie szczegóły dotyczące kontrolowanego detalu.
- Przyjęcie realizacji zlecenia wraz z zapewnieniem zasobów: Nasz pracownik przydzielony do realizacji zlecenia rozpoczyna działanie zgodnie ze wspólnymi ustaleniami i specyfiką zadania (np. selekcji, sortowania, kontroli lub naprawy). Do jego obowiązków należy także wyznaczenie kontrolerów, organizacja niezbędnych narzędzi i inne zadania.
- Realizacja zlecenia: W następnym kroku przystępujemy do realizacji zlecenia poprzez m.in. koordynację pracy zespołu oraz zapoznanie personelu z instrukcjami selekcji, sortowania, kontroli lub naprawy. Przez cały czas czuwamy nad postępem prac i realizacją zlecenia według przyjętych wytycznych.
- Raportowanie i monitorowani: Gdy tylko zlecenie zostanie zrealizowane, koordynator raportuje przebieg realizacji zlecenia, w formie ustalonej wspólnie z Klientem. Następnie przesyła do Klienta oraz dostawcy raport z realizacji zlecenia.
- Finalizacja zlecenia: Po ukończeniu zlecenia przekazujemy Klientowi komponenty po selekcji, sortowaniu, kontroli lub naprawie oraz rozliczamy się z dostawcą za realizację zlecenia.