Kontrola jakości to kluczowa część naszych usług, zapewniając doskonałą jakość w każdym etapie produkcji i projektowania. Nasza ekspertyza obejmuje szeroki zakres działań, takie jak kontrola komponentów, półproduktów i detali finalnych, a także wsparcie w fazach projektowych, wdrażaniu nowych projektów i selekcji, aby zapewnić, że tylko produkty spełniające najwyższe standardy trafiają na rynek.

Nasi Inżynierowie Jakości nie tylko przeprowadzają kontrole wizualne. Posiadamy również akredytacje do realizacji statusów specjalnych CSL1 i CSL2, co pozwala nam skutecznie reagować na sytuacje wymagające dodatkowej kontroli jakości.
W naszym podejściu do kontroli jakości kładziemy nacisk na „ścianę jakości”, czyli kompleksową kontrolę części, pomiary detali oraz ewentualną naprawę lub modyfikację części. Oferujemy także usługi GP-12, które pomagają zabezpieczyć procesy produkcyjne i zapewnić, że produkty spełniają najwyższe standardy.

Dlaczego warto nam zaufać?

Nasza kompleksowa kontrola jakości przynosi wiele korzyści, takich jak:

  • Poprawa jakości gotowych wyrobów: Nasze działania zapewniają, że produkty wchodząca i wychodzące z procesu produkcyjnego są zgodne z najwyższymi standardami jakości.
  • Uniknięcie niespodziewanych kosztów: Dzięki naszej kontroli jakości eliminujemy wadliwe komponenty i produkty, co pomaga uniknąć kosztów związanych z reklamacjami i naprawami.
  • Oszczędność czasu: Nasza efektywna kontrola jakości skraca czas wprowadzania produktów na rynek i pomaga uniknąć opóźnień.
  • Zadowolenie odbiorców finalnych i brak reklamacji: Dzięki naszym usługom zapewniamy, że odbiorcy końcowi otrzymują produkty o doskonałej jakości, co przekłada się na ich zadowolenie i brak reklamacji.
  1. Problem jakościowy:  Klient ma problem z jakością produktu i pojawia się konieczność skorzystania z naszych usług.
  2. Przyjęcia zlecenia do realizacj: Klient kontaktuje się z nami, a my zbieramy wszystkie niezbędne dane oraz ustalamy strategię działania.
  3. Kontakt z dostawcą: Przedstawiciel naszej firmy kontaktuje się bezpośrednio z dostawcą Klienta bez względu na to, gdzie dostawca ma swoją siedzibę oraz ustala wszelkie szczegóły dotyczące kontrolowanego detalu.
  4. Przyjęcie realizacji zlecenia wraz z zapewnieniem zasobów: Nasz pracownik przydzielony do realizacji zlecenia rozpoczyna działanie zgodnie ze wspólnymi ustaleniami i specyfiką zadania (np. selekcji, sortowania, kontroli lub naprawy). Do jego obowiązków należy także wyznaczenie kontrolerów, organizacja niezbędnych narzędzi i inne zadania.
  5. Realizacja zlecenia: W następnym kroku przystępujemy do realizacji zlecenia poprzez m.in. koordynację pracy zespołu oraz zapoznanie personelu z instrukcjami selekcji, sortowania, kontroli lub naprawy. Przez cały czas czuwamy nad postępem prac i realizacją zlecenia według przyjętych wytycznych.
  6. Raportowanie i monitorowani: Gdy tylko zlecenie zostanie zrealizowane, koordynator raportuje przebieg realizacji zlecenia, w formie ustalonej wspólnie z Klientem. Następnie przesyła do Klienta oraz dostawcy raport z realizacji zlecenia.
  7. Finalizacja zlecenia: Po ukończeniu zlecenia przekazujemy Klientowi komponenty po selekcji, sortowaniu, kontroli lub naprawie oraz rozliczamy się z dostawcą za realizację zlecenia.